Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj a vzdělávání pracovníků sociálních podniků
Skálová, Veronika ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Bibliografický záznam Skálová, Veronika. Rozvoj a vzdělávání pracovníků sociálních podniků. Praha, 2018. Diplomová práce. Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnosti. Vedoucí práce Ing. Kateřina Legnerová, M.Sc., MBA, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se zabývá tématem rozvoje a vzdělávání pracovníků českých sociálních podniků a zkoumá, jakým způsobem jsou zajišťovány. Výzkumný soubor tvořily podniky zapsané v Adresáři sociálního podnikání, které tím deklarují svoje sociální poslání. Formou dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jak probíhá vzdělávací proces vně podniku od fáze plánování, designu po realizaci a následnou evaluaci vzdělávacích aktivit. Z výsledků výzkumu vyplývá, že sociální podniky své pracovníky vzdělávají, ovšem ve většině podniků se jedná o proces poměrně nesystematický, s rezervami především po teoreticko-metodologické stránce, který brzdí především nedostatek finančních prostředků a nedostatek časového prostoru. V džungli sociálního podnikání ovšem existují světlé výjimky, které přes všechny překážky poskytují svému personálu kvalitní vzdělávací služby a dbají na jeho rozvoj. Klíčová slova sociální ekonomika, sociální podnik, sociální inovace, rozvoj, vzdělávání, celoživotní vzdělávání, rozvoj lidských zdrojů, cyklus vzdělávání
Analýza systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Šulcová, Karolína ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základní škole. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s profesí pedagogických pracovníků a jejich dalším vzděláváním. Dále je v práci uveden přehled vývoje dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v ČR. Poslední část teoretického oddílu se zabývá systémem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a jeho složkami. V empirické části práce je prezentován vlastní výzkum, který byl proveden na základní škole pomocí analýzy dokumentů a následného rozhovoru se zástupkyní ředitele školy. Vyhodnocená data z empirického výzkumu jsou v závěru práce srovnána s teoretickými předpoklady, které jsou v práci uvedeny. Klíčová slova další vzdělávání pedagogických pracovníků, pedagogický pracovník, MŠMT, systém dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzdělávací cyklus
Analýza vzdělávacích potřeb v konkrétní organizaci (Úřad práce v Jičíně)
Macáková, Ivana ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá dalším vzděláváním v organizaci patřící pod státní správu. Vzdělávání je v současnosti jednou z neopomenutelných oblastí každé organizace a je třeba věnovat tomuto tématu dostatečnou pozornost. Cílem diplomové práce je uskutečnit analýzu vzdělávacích potřeb a zmapování stavu vzdělávacího systému na Úřadě práce v Jičíně. Na základě uskutečněného výzkumu mezi pracovníky jsou navržena řešení zjištěných nedostatků. V úvahu je brán zřetel jak na pohled ze strany organizace, tak na názory a postoje pracovníků, kteří se účastní vzdělávacích kurzů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou stanovena teoretická východiska vztahující se ke vzdělávání pracovníků, následně je popsána metodika, tedy cíle, způsob sběru dat či základní soubor, a poslední část se věnuje vlastnímu výzkumu a řešením zjištěných problémů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.